הזמן עכשיו וקבל 5 אחוז הנחה

מדיניות ביטולים

דרכי ונהלי שינוי וביטול הזמנות שנעשו דרך אתר מלון קדם
 
שינוי הזמנה: שינוי בהזמנה לא ניתן לבצע ישירות באתר. לקוח אשר ביצע הזמנה וברצונו לשנותה, יעשה זאת דרך
אי-מייל או טלפון ישירות ובתנאי כי השינוי לא יתבצע במהלך הימים המחייבים דמי ביטול ובאמצעים
הבאים,
אימייל לתמיכה : info@kedemhotel.co.il
טלפון לבירורים: 074-7001010

ביטול הזמנה :
לקוח אשר ביצע הזמנה דרך האתר, יקבל שם משתמש וסיסמא על גבי אישור ההזמנה שביצע . ביטול ההזמנה יתאפשר מעמוד הבית דרך הקטגוריה " תיק ההזמנות שלי" בחלקו התחתון של עמוד
הבית , הלקוח יידרש להזין במקום המתאים שם משתמש (כתובת דוא"ל) וסיסמא אשר קיבל יחד
עם אישור ההזמנה . לאחר הזנת שם משתמש וסיסמא יתאפשר ביצוע ביטול ההזמנה באמצעות כפתור "ביטול", וזאת
במידה וההזמנה עומדת בתנאי הביטול של המחירון . ביטול ההזמנה מותנה במדיניות ביטול אשר הוגדרה בתקנון .
במידה וההזמנה אינה עומדת בתנאי הביטול, וכפתור הביטול אינו מופיע ב"תיק ההזמנות שלי", יש לבטלה על ידי יצירת קשר עם המלון או עם מרכז ההזמנות בטלפון 074-7001010 או באמצעות שליחת אימייל לכתובת : info@kedemhotel.co.il 

דרכי ביטול :
ניתן לבצע ביטול הזמנה אשר נעשתה באתר באמצעות מסירת "הודעת ביטול ;" "הודעת ביטול" – הודעה אשר המזמין מסר בכל אחת מהדרכים שלהלן, ואשר כוללת את שם המזמין ומספר תעודת הזהות שלו, ואם הודעת הביטול נמסרה בעל פה, גם פרט מזהה נוסף עליו הוסכם
בזמן עריכת ההזמנה . ניתן למסור הודעת ביטול בכל אחת מהדרכים הבאות :
א. בע"פ – בטלפון שמספרו 074-7001010 או בהודעה בעל פה במקום העסק, בכתובת: עזרא לנדאו 14 ,טירת הכרמל פארק מונהיים
ב. בדואר אלקטרוני: info@kedemhotel.co.il
ג. באינטרנט- דרך "תיק ההזמנות" באתר

לשאלות/ בקשות/ בירורים נוספים, אנא השאירו הודעה ב '- צור קשר ' או התקשרו למרכז ההזמנות שלנו בטלפון 074-7001010 ונחזור אליכם בהקדם.