דרכי ונהלי שינוי וביטול הזמנות שנעשו דרך אתר מלון קדם
שינוי הזמנה:
שינוי בהזמנה לא ניתן לבצע ישירות באתר. לקוח אשר ביצע הזמנה וברצונו לשנותה, יעשה זאת דרך
שינוי בהזמנה לא ניתן לבצע ישירות באתר. לקוח אשר ביצע הזמנה וברצונו לשנותה, יעשה זאת דרך
אי-מייל או טלפון ישירות ובתנאי כי השינוי לא יתבצע במהלך הימים המחייבים דמי ביטול ובאמצעים
הבאים,
אימייל לתמיכה: [email protected]
טלפון לבירורים: 074-7001010
ביטול הזמנה:
לקוח אשר ביצע הזמנה דרך האתר, יקבל שם משתמש וסיסמא על גבי אישור ההזמנה שביצע. ביטול ההזמנה יתאפשר מעמוד הבית דרך הקטגוריה "תיק ההזמנות שלי" בחלקו התחתון של עמוד
טלפון לבירורים: 074-7001010
מדיניות ביטול הזמנות:
ביטול הזמנה יתבצע בכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א-1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן") והתקנות שהותקנו מכוחו, לאחר שהמזמין ביצע הזמנה באמצעות מערכת ההזמנות של האתר, ולאחר שקיבל אישור ממלון קדם על תנאי העסקה.
יובהר כי על כל ביטול של הזמנה להיעשות בכתב באמצעות שליחת דואר אלקטרוני לכתובת [email protected] או אישורו בכתב של הנציג הטלפוני לבקשת המזמין בפנייה טלפונית למרכז ההזמנות בטלפון: 074-7001010.
1. אורח שיבטל הזמנתו מרגע ביצוע ההזמנה עד שבוע לפני ההגעה לא יחוייב בדמי ביטול. אורח שיבטל הזמנתו 7 ימים ופחות לפני מועד האירוח יחויב בסך 50% מערך ההזמנה הכולל. אורח שיבטל הזמנתו 24 שעות ופחות לפני מועד האירוח יחוייב בסך 100% מערך ההזמנה הכולל.
2. במידה ואורח ביצע הזמנה ולא הגיע למלון ללא הודעת ביטול, יחוייב האורח בסך 100% מעלות הלילה הראשון.
3. יולי-אוגוסט, חגים ואירועים מיוחדים:
אורח שיבטל הזמנתו מרגע ביצוע ההזמנה עד 14 ימי עסקים לפני ההגעה לא יחוייב בדמי ביטול. אורח שיבטל הזמנתו 7 ימים ופחות לפני מועד האירוח יחויב בסך 50% מערך ההזמנה הכולל. אורח שיבטל הזמנתו 24 שעות ופחות לפני מועד האירוח יחוייב בסך 100% מערך ההזמנה הכולל.
ביטול הזמנה:
לקוח אשר ביצע הזמנה דרך האתר, יקבל שם משתמש וסיסמא על גבי אישור ההזמנה שביצע. ביטול ההזמנה יתאפשר מעמוד הבית דרך הקטגוריה "תיק ההזמנות שלי" בחלקו התחתון של עמוד
הבית, הלקוח יידרש להזין במקום המתאים שם משתמש (כתובת דוא"ל) וסיסמא אשר קיבל יחד
עם אישור ההזמנה. לאחר הזנת שם משתמש וסיסמא יתאפשר ביצוע ביטול ההזמנה באמצעות כפתור "ביטול", וזאת
במידה וההזמנה עומדת בתנאי הביטול של המחירון. ביטול ההזמנה מותנה במדיניות ביטול אשר הוגדרה בתקנון.
במידה וההזמנה אינה עומדת בתנאי הביטול, וכפתור הביטול אינו מופיע ב"תיק ההזמנות שלי", יש לבטלה על ידי יצירת קשר עם המלון או עם מרכז ההזמנות בטלפון: 074-7001010 או באמצעות שליחת אימייל לכתובת: [email protected]
במידה וההזמנה אינה עומדת בתנאי הביטול, וכפתור הביטול אינו מופיע ב"תיק ההזמנות שלי", יש לבטלה על ידי יצירת קשר עם המלון או עם מרכז ההזמנות בטלפון: 074-7001010 או באמצעות שליחת אימייל לכתובת: [email protected]
דרכי ביטול:
ניתן לבצע ביטול הזמנה אשר נעשתה באתר באמצעות מסירת "הודעת ביטול"; "הודעת ביטול" – הודעה אשר המזמין מסר בכל אחת מהדרכים שלהלן, ואשר כוללת את שם המזמין ומספר תעודת הזהות שלו, ואם הודעת הביטול נמסרה בעל פה, גם פרט מזהה נוסף עליו הוסכם
בזמן עריכת ההזמנה. ניתן למסור הודעת ביטול בכל אחת מהדרכים הבאות:
א. בע"פ – בטלפון שמספרו 074-7001010 או בהודעה בעל פה במקום העסק, בכתובת: עזרא לנדאו 14 ,טירת הכרמל פארק מונהיים
א. בע"פ – בטלפון שמספרו 074-7001010 או בהודעה בעל פה במקום העסק, בכתובת: עזרא לנדאו 14 ,טירת הכרמל פארק מונהיים
ב. בדואר אלקטרוני: [email protected]
ג. באינטרנט - דרך "תיק ההזמנות" באתר.
ג. באינטרנט - דרך "תיק ההזמנות" באתר.
לשאלות/ בקשות/ בירורים נוספים, אנא השאירו הודעה ב ' צור קשר ' או התקשרו למרכז ההזמנות שלנו בטלפון 074-7001010 ונחזור אליכם בהקדם.